Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Τι είδα στο μαγαζάκι με τις μαριονέττες της Κönig Ludwig Straße.

Στο μαγαζάκι με τις μαριονέττες της Κönig Ludwig Straße είδα:
Έναν κύριο και μια κυρία που χόρευαν.
Τον Κύριο Αλεπού με κοστούμι, να κρατά στα χέρια του μαχαίρι και πηρούνι και να έχει γύρω απ’ το λαιμό του μια πετσέτα. Μάλλον ετοιμαζόταν να φάει.
Τον Αδάμ, την Εύα και το καταραμένο φίδι.
♠ Πιερόττους κι Αρλεκίνους.
Μια κυρία με ολόσωμο μαγιώ και τα μαλλιά της κότσο. Φορούσε σωσίβιο μ’ ένα παπάκι μπροστά και βατραχοπέδιλα σε χρώμα πετρόλ. Συμπέρανα ότι μάλλον δεν ήξερε κολύμπι.
Τον Κύριο Ρολόι.
Το σκύλο μου το Δαλματό με μαύρη ρεντιγκότα, να έχει στο στόμα του ένα ροζ τριαντάφυλλο. Ποιος θα μου το ‘λεγε ότι ο σκύλος μου είναι τόσο ρομαντικός! Αν και έπρεπε να το είχα φανταστεί όταν μαδούσε τη γλάστρα μου με την καμέλια - για να μου απιθώσει στην ποδιά ένα λουλουδάκι, κάθε φορά που με έβλεπε να κάθομαι.
Ένα σερβιτόρο του παλιού καιρού να ισορροπεί στο ένα χέρι ένα δίσκο μ’ ένα λαχταριστό ψάρι και στο άλλο να κρατά ένα μπουκάλι κρασί.
Την Κυρία Μέλισσα μ’ ένα κίτρινο μπουστάκι χάρμα και κόκκινες γόβες στιλέττο.
Έναν μουσουργό.

♪ ♫ Τότε κατάλαβα 1) ότι το μαγαζάκι της Κönig Ludwig Straße δεν ήταν εμπορικό, αλλά Cabaret και 2) ότι δεν ήταν καθόλου μαγαζ-άκι, αλλά κοτζαμάν μαγαζ-ΑΡΑ!




© Ελένη Καλλιανέζου, Γερμανία, 2 Οκτωβρίου 2007

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: