Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Eπαναστάτες ελευθέρας βοσκής

Και ξεκινούν φερέλπιδες για να αλλάξουν τον κόσμο και να κάνουν την επανάσταση. Ως μια συνεπής ουτοπίστρια που σέβεται τον εαυτό της λέω «μαζί σου, λεβέντη μου, δώσε μου κι εμένα κάτι απ’ τη σπίθα της νιότης μου να βγάλω από μέσα μου τον κοιμισμένο Εμιλιάνο Ζαπάτα και το Μπολιβάρ και τον Τσε». Και να οι μύδροι κατά του κατεστημένου και να η τόλμη και η καυστική πέννα. Και ξανά μανά χειροκροτώ. Και κάποια στιγμή χειροκροτούν κι άλλοι και το ανθίζονται και οι Μεγάλοι Αδερφοί κι οι ονειροπόλοι επαναστάτες γίνονται και στρατευμένοι επαναστάτες κατά του κατεστημένου και επαγγελματίες φαρμακόγλωσσοι και οποία σύμπτωσις! το έντερο λιγδώνει. Και η οργάνωση ναι μεν είναι θέμα πρακτικό, για να προσανατολίσεις μαζί με άλλους τους στόχους σου συντροφικά, να κουρέψεις το αυγό και να μετατρέψεις τις Ουτοπίες σου σε τόπους και Ιθάκες. Εύγε! Αλλά κάποια στιγμή πέφτουν και οι χορηγίες και οι καναλάρχες και οι κομματάρχες και οι εφημεριδάρχες και τα κονδύλια, καθόσον στα θέματα που πουλούν συμπεριλαμβάνονται οι επαναστάτες, ο λυρισμός, το χιούμορ, το σεξ, η οικολογία...
Έλα μου όμως, που οι άνθρωποι δεν είναι χαρακτήρες μονοδιάστατοι σαν τα έργα του Μολιέρου!
Έλα μου, που ο διαχωρισμός στους κλασσικούς καλούς που φορούν άσπρα, είναι ξανθοί και γαλανομάτες και κάνουν την προσευχή τους ανελλιπώς και από την άλλη τους κακούς με τα μαύρα, τους καπνιστές και τους κρετίνους, που δεν πίνουν πάντα οικολογικό γάλα είναι μάλλον ατυχής...
Έλα μου, που οι άνθρωποι δεν είναι ούτε αμιγώς αγγέλοι αλλά ούτε και διαβόλοι και τελικά αυτός ο διαχωρισμός καθίσταται η γελοιωδέστερη φιλοσοφική αντινομία...
Έλα μου, που δεν είναι δυνατόν να επαναστατείς στους πάντες και στα πάντα και παντού να είσαι ο Μέγας Φαρμακόγλωσσος!
Αλλά τους βλέπεις στον Τύπο ή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το βιολί συνεχίζει... Τι να πω τότε η ταλαίφρων; Εύγε; Θα πω «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, αγαπητέ / αγαπητή, διότι με κάνετε να γελώ κι είσθε διουρητικός / -ή κι αυτό επενεργεί ευεργετικά στην υψηλή πίεση, πέραν της παραγωγής φερορμονών, τις οποίες λόγω συγκυρίας δεν παράγω μέσω σεξ. Διατελώ και μετά τιμής.»
Δεν είναι μόνο οι αλανιάρες κότες που είναι οι πιο νόστιμες. Είναι και οι επαναστάτες ελευθέρας βοσκής.



© Αστερόεσσα

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: